Az MGB hadművelet – fényes jövő

Legutóbbi bejegyzésem óta majd két hónap telt el, de még mindig nem tudok arról írni, hogy elkészült az autó fényezése. Némi fény azért már felsejlik.

Az előző poszt az autó múltjáról szólt, melynek további megismerésére tettem néhány lépést, nem túl sok sikerrel. Első körben próbáltam felkutatni a korábbi tulajdonosokat, annak reményében, hogy további részleteket tudhatok meg az MG-ről. A nevek/címek keresése a naplót író Mr. Crum esetében járt sikerrel, ugyanis egy online telefonkönyv szerint még mindig azon a címen lakik, ahol a hetvenes évek végén, nyolcvanas évek elején is lakott, büszke MGB tulajdonosként. Utóbbi megállapítás persze nem biztos, hogy helytálló. Erre enged legalábbis következtetni az, hogy hiába küldtem neki levelet bő egy hónapja, arra semmilyen válasz nem érkezett. Mivel a levél sem jött vissza, vélhetően nem a kézbesítéssel lehetett gond. A borítékban küldtem néhány fotót, illetve a naplója másolatát is, de amint azt írtam, túl sok reakciót ez sem hozott. Persze az is lehet, hogy anno örült, hogy végre megszabadult az autótól, most pedig három perccel a boríték felnyitása után szívinfarktust kapott látván, hogy kísért a múlt.

Mr. crum háza. A napló is itt íródott

Mr. Crum háza. A napló is itt íródott

A múltfeltárás azért hozott némi eredményt is, mivel az egyik márkafórumon összeakadtam egy MGB tulajdonossal, aki Mr. Crum-hoz és néhány későbbi tulajdonoshoz hasonlóan Huddersfield városban él. A tulajdonosokat ugyan nem ismeri, de volt oly kedves és felajánlotta, hogy készít néhány fényképet az az autó korábbi lakhelyéről. Mr. Crum és Mr. Chapman házai mellett az egyik szerviz is lencsevégre kerül, ahol korábban többször is szervizelték az autót. A szerviz néhány éve nevet váltott, de az épület még áll.

Az egykori Simmonds szerviz

Az egykori Symonds szerviz

Az említett fórumos segítő Mr. Chapman házának fényképezése közben szóba elegyedett az egyik ott lakó idősebb hölggyel, aki emlékezett az autóra. Ennél több részletre azonban nem derült fény.

Mr. Chapman lakása

Mr. Chapman lakása

Ami a jelent illeti, itt több fejlődés történt. Olyannyira, hogy az autó néhány napja már alapozótól ragyogott és ha minden jól alakul, akkor újabb néhány nap múlva már teljes fényében pompázhat a karosszéria. És ha Fortuna esetleg homlokon is csókol, akkor két hét múlva vissza is kapom az autót, hogy aztán legalább egy hétig alatta, fölötte, benne vagy éppen mellette heverjek.

A smink mindig az alapozással kezdődik

A smink mindig az alapozással kezdődik

Persze nem valami furcsa piknik miatt, hanem a megannyi szerelni való okán, mely még rám vár, hogy végre ismét a mérföldeket falhassa az autó. Minthogy az angol-magyar kereskedelmi mérleget igyekeztem csúcsra járatni a különféle alkatrészek beszerzésével lesz mihez nyúlnom. Sőt, tartok tőle, hogy az import még közel sem ért véget. Ezt azonban egyelőre nem bánom. Hogy őszinte legyek, alig várom, hogy végre olajban pácolhassam magam tokától-bokáig.

Alapozás után

Alapozás után

 

A bejegyzés kategóriája: Egyéb
Kiemelt szavak: , , , .
Közvetlen link.

4 hozzászólás a(z) Az MGB hadművelet – fényes jövő bejegyzéshez

  1. bmg szerint:

    Szia,

    Ez a projekt meghalt? Szívesen olvasnék ról, de úgy látom, hogy itt semmi sem változott az év eleje óta. 🙁

    üdv
    mgb fun

    • Altezza szerint:

      Szia!

      Nem, nem halt el. A kocsi össze van rakva, a finomítások vannak hátra. Mert mint tudjuk: ez sosincs kész, csak abbahagyni lehet.

      Az írás azért maradt abba, mert vagy időm nem volt, vagy kedvem. De majd megpróbálok beszámolni a tavasz óta történtekről.

      Neked is ilyen autód van?

      • bmg szerint:

        Szia

        Inkább csak álmodom róla, de álom marad, mert termetemből adódóan csak szemlélhetem. Igazából azért szeretem az ilyen blogokat olvasni, mert sok buktatót lehet velük elkerülni. Tervezem, hogy valami öreg autót szeretnék magamnak, de olyat, amit használhatok naponta és nem csak állna ősztől tavaszig a garázsban. Az angol kézzel gyártott autók mindig is tetszettek és a nagy álom egy Jensen Interceptor lenne. A másik a 74-es Trans Am. Tudom ég és föld, de mégis. Ezek drága és drágán fenntartható járművek, de ebben az embert az érzelmek vezérlik. Észérvek nincsenek csak az érzés, hogy ülök benne és lassan gurulok, hagyom duruzsolni a V8-at, ami már megtett 5-800ezer mérföldet, de kit érdekel, ha az örökkévalóságig elmegy, ha idénként a nyikorgó részek kapnak egy kis zsírt meg olajat. Na jó nem álmodozom itt tovább. Ha lesz időd, akkor folytasd a blogot, mert érdekesnek ígérkezik.

        köszi
        mgb fun

        • Altezza szerint:

          Nem ígérem, hogy a hétvégén írok, de igyekszem a közeljövőben összefoglalni a tavasz óta történteket.
          Remélem, lesz alkalmad veteránozni! Akármilyen autó mellett is döntesz majd, élvezni fogod!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

CAPTCHA * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.